יום שני, 18 במרץ 2013

המשימה השישית של הPBS-בפסח!

שלום סוכנים,
אז איך מתקדם המסע שלכם?
כפי שאתם מבינים מצאתם כבר חמישה רמזים!
ירוק, כתום, כחול, גלשן ואדום.
אז בטח מעניין אתכם לגלות, מה יהיה הרמז הבא?
אז כמובן שאני לא אגלה לכם את הרמז הבא
ואל תשכחו שמציאת הרמזים הם לא רק צבעים אלא גם פריטים
כמו שמצאתם במשימה הרביעית את הגלשן שהוא פריט ולא צבע.
ככל שאתם מוצאים רמזים ככה אתם מתקדמים שלב אחר שלב לפרס הגדול 
שמחכה לכם בסוף המסע המפרך שלכם!
ואפילו אני לא יודע כמה רמזים יהיו עד הפרס הגדול!
אולי עשרים, אולי עשר או אפילו שלושים!
אבל אל תדאגו כי הרמזים יהיו עד עשרים מקסימום ולא יותר
אבל, זה יקרה במקרה שאיש X יגיע אל הרמז לפניכם!
שזה יכול לקרות, וגם איש X אפילו לא יודע על המפקדה(דף הPBS)
אז הוא לא יכול לגנוב לנו משם רמזים, אז כדאי שנאיר את זה בסוד
כי אם הוא יגלה, נצטרך לקחת אותם ממנו בחזרה וזה ייקח לנו הרבה מאוד זמן!

אז הגיע הזמן לחידה:
נמצא באמצע הפנים ונמצא מתחת לפופיקים,
תמצאו את זה על טרקטור ועל בניין אהוב עם פרצופים שונים,
תמצאו את גם בדלתות ואפילו בחדרים, כי זה נמצא בכל מקום
ופשוט מתחרפנים, בקלאב פינגווין את הרמז תמצאו
אבל שימו לב שתמצאו את הרמז הדרוש כי כאלה יש
פשוט בכל גרוש!

שימו לב לכל מילה ולכל משפט!
לא סתם כתבתי את המילים האלה כדי שיתחרז אלא כתבתי אותם למטרה כלשהי,
אתם תמצאו את הרמז הזה בקלות! אבל לפי המילים הוא נמצא בהרבה מקומות כי הפעם
הרמז לא נמצא במקום אחד אז כשאתם תכתבו בתגובות את הצבע, תכתבו גם את הפריט עם הצבע
ולא רק את הצבע!
אז קדימה סוכני פינגווין בלוג, תחילו לזוז!

16 תגובות:

  1. צבע קשת, פאפל

    השבמחק
  2. פאפלים בכל הצבעים

    השבמחק
  3. שלום שמי שרית, שתי בנותיי משחקות בבלוג זה.
    אני שמחה שאני כאמא יכולה להיות רגועה שבנותיי רואות תכנים לא הולמים.
    אלא שבאתר הקודם שבנותיי שיחקו בו, היו פרסומות גסות, ותכנים לא הולמים של הילדים שכתבו בבלוג.
    המשיכו כך ביד חזקה ובזרוע נטוייה, נותנת לכם את ברכתי להמשך הדרך.

    השבמחק
    תשובות
    1. מתכוונת אני - שאינן רואות תכנים לא הולמים

      מחק
  4. הרמז השישי הוא לא פאפלים בכל הצבעים
    תמשיכו לחפש את הרמז!

    השבמחק
  5. אני יודע! נדמה שלג-לבן ובבקשה תפרסמו ובבקשה שעוד כמה יהיו איתי.

    השבמחק
  6. הרמז השישי הוא לא לבן!
    אני אתן לכולם רמז לחידה:
    תחשבו על פינגווינים

    השבמחק
  7. המקור של הפינגווינים - צהוב

    השבמחק
  8. הצבע הלבו של הפינגווין

    השבמחק
  9. כל הכבוד לכולם!
    אתם ממש מתקרבים למציאת הרמז
    חלק מכם כבר אמרו תשובה נכונה....
    אבל לא מספיק תשובות!
    ואני מזכיר שוב, הרמז הוא לא לבן!
    והרמז לא יכול להיות אותו רמז שהיה כבר.
    והנה עוד רמז לחידה:
    תשימו לב לטרקטור

    השבמחק
  10. טוב בסדר כולם
    אתם הצלחתם!
    וגם איש X לא הגיע לפניכם
    אבל זה בגלל שהוא עושה חידה אחרת
    שאני שלחתי לו.
    אבל אל תדאגו, לא שלחתי לו חידה נכונה
    שלחתי לו חידה אחרת שבכלל לא קשורה!
    אבל לדעתי הוא מתחיל לגלות את הבלוג,
    אני חושש שבקרוב הוא יגיע לבלוג ויתחיל לכתוב תגובות!
    ואם הוא יצליח לגלות את הבלוג הוא יוכל להיכנס לתוך המפקדה
    ולגנוב משם את הרמזים!
    חחח, אתם בטח שואלים את עצמכם מה הרמז השישי?
    הרמז השישי הוא-צהוב!
    צהוב קשור לפסח-פירמידות צהובות, חול צהוב ומצות צהובות
    צהוב בחידה-טרקטור בפלזה צהוב, פרצופים בתיארטרון צהובים, הסמל של חנות הפאפלים צהוב,
    המטבעות בקלאב פינגווינים שהם כמו גרושים צהובים, הרגליים והמקור של הפינגווין צהובים.
    ואפשר פשוט להתחרפן!כי זה נמצא בכל מקום!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)