יום חמישי, 10 בינואר 2013

תרגום לעיתון משבוע שעבר!

היי לכולם!
הנה תרגום לעיתון של שבוע שעבר!
תרגום לעיתון של השבוע יפורסם מחר....





















כדי להגיע לעיתון הקודם לחצו כאן

הנה תרגום לעיתון:



גיליון 376!



---------------------------------------------------------------------------------

דף 1:

מבזק:












אם אתה מחפש את פריטי האופנה הטובים באי, גש לחנות הבגדים, יש שם בגדים מעולים בשבילך!




---------------------------------------------------------------------------------

הכתבה הראשית:

















הכרזה מדעית!

גארי איש הגאג'טים מכריז על ההמצאה החדשה שלו!

ע"י גארי- מדענים והרפתקנים אפשר תשומת לב!, לכולנו יש מטרה משותפת אחת- לנסוע בזמן!
אז המטרה שלנו תתגשם!, אחרי חודשים של עבודה מה שהמצאתי הוא- מכונת זמן!
ואני לא יכול לחכות כבר ללכת לעידן הדינוזאורים!





















זה ממש פשוט, בשנה שעברה לקחתי אנרגיה מהמטאור הסגול והשתמשתי במחולל הקוונטים שלי וחיברתי אותו ל...

בעצם לא משנה, דרך אגב למכונה שלי קוראים: מכונת הזמן 3,000!
הכנתי אותו משילוב של מפלס שלג ושל אוטו גלידה!

עשיתי כבר כמה בדיקות ואני ממש מרוצה מכך, אם ראית אותי בעבר הרחוק על תדאג זה פשוט מהבדיקות!

הדבר היחיד שנשאר לי הוא למצוא דרך לא לפגוע ברצף הזמן חלל!
זה יקח לי עד ה- 17 לינואר!
ואז כולנו ניסע בזמן לתקופת הדינוזאורים!

אז תמצאו לכם זמן ביומן ותגדירו את השעונים שלכם!
יש לנו את כל הזמן שבחיים שלנו!




הכתבה המשנית:















שנה טובה!

היכון לשנה מטורפת, מפחידה, קרירה ופרוותית!

ע"י אנט ארקטיק- 2013 כאן ואין זמן לבזבז!
יצאתי היום לסיור כדי למצוא סקופים חדשים לגבי השנה הבאה בק"פ,

נתקלתי בגארי, ושאלתי אותו מה הוא עושה והוא ענה לי "ממציא דוחה דינוזאורים" מעניין למה?!

אז נכנסתי לחנות הבגדים ונתקלתי בקיידנס, והיא אמרה לי "היי דודה, אני עובדת על מופע כוכבי אופנה לפברואר השנה!, זה הולך להיות אחד האירועים הכי טובים ב- ק"פ!"

ואז הלכתי לחנות הפאפלים ופגשתי את PH היא אמרה לי, "היי" והסתלקה משם, מוזר כל הידיים שלה היו מלאות בנוצות!


עד כאן לעכשיו, אני אעדכן אתכם אם יהיה משהו חדש,
אנט ארקטיק.



שאל את אנט ארקטיק חלק 1:



פינת שאל את אנט ארקטיק!
































אנט ארקטיק היקרה,
מהן ההחלטות שלך לכבוד השנה החדשה?
- Luke Ahed




Luke Ahed היקר,
זאת שאלה גדולה בהחלט!
שנת 2012 עברה מהר מדיי, ועדיין לא הספקתי לחשוב על ההחלטות
 לשנת 2013,
אבל כמו שאני תמיד אומרת- אין זמן יותר טוב מעכשיו!

ההחלטה שלי שנה שעברה הייתה לקשט את האיגלו שלי הכי טוב שאפשר, קשה לומר אם כבר הצלחתי, אבל בהחלט אני אמשיך לקשט את האיגלו שלי הכי טוב שאפשר!


טוב בואו נחשוב על הרפתקה, יש המון מיסתורין לחקור בק"פ, אני לא יכולה להחליט!

במהלך התקופה האחרונה קיבלתי הרבה שאלות על:
טלסקופים, פאפלים חדשים, דובי קוטב, נינג'ות שלג וכמו תמיד הצד השני של הקרחון!

הפתרון שלי בואו נצא לחקור!


- אנט ארקטיק


אירועים עתידיים:





*התמונה הוכנה ע"י שר!





 דף 2:




שאל את אנט ארקטיק חלק 2:



פינת שאל את אנט ארקטיק!



תמונה מוטבעת 2







אנט ארקטיק היקרה,
באיזו מסיבה את באה?
- Parr T Thyme

קורא יקר,
כמו שאתה מכיר אותי הייתי רוצה לבוא בכל מסיבה!, ותמיד אני אוהבת לחגוג!

עם זאת לוח הזמנים שלי ממש עמוס!
העיתון, הפאפלים שלי, ארגון פרויקטים, קבוצה מיוחדת אלו רק חלק מהדברים שם, אז אני לא יודעת מתי אני אוכל לבוא!

אם אני אוכל לבוא למסיבה, אני אעדכן אתכם!
יכול להיות שאם הרברט שוב ישתלט על העיתון יהיה לי זמן חופש לחגוג אתכם, LOL!

- אנט ארקטיק




זוכה תחרות הבתים!:

תמונה מוטבעת 1



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)