יום רביעי, 16 בינואר 2013

הצצה אחרונה למסיבה!

שלום לכולם,
ממש כמה זמן לפני שהמסיבה הפרהיסטורית מתחילה מפורסמת הצצה למסיבה הפרהיסטורית!



מה רואים בהצצה?, את הדינוזאור הרוקע השואג והמעופף,
באמת נהנתי לראות שהדינוזאור המעופף באמת יעוף!

הנה כמה דברים שאני ודוד גילינו:

הדינוזאור יהיה לפי הצבע שלכם, כמו עם הרוחות בהאלואין או כמו עם המכוניות בקריסמס!
פולו פיילד פירסם יכול להיות שהוא ידיע ביום חמישי כלומר לפי שעון ארצות הברית לשרתים האנגליים!


הנה כמה חוות דעת מצידי על הדינוזאורים:

הדינוזאור הרוקע - הצימחוני - הכתום בתמונה
הוא לפי דעתי ממש ממש חמוד, והייתי הולכת עליו בתור הבחירה השנייה שלי!

הדינוזאור המעופף - זה שעף - התורקיז
הוא מאוד מגניב הרי אף פעם לא היה אפשר לעוף כל כך גבוהה בק"פ, הייתי הולכת עליו בתור הבחירה הראשונה שלי!

הדינוזאור הרוקע והשואד - הגדול - האמצעי בתמונה
יש לו מראה מפחיד,ואני לא מחבבת אותו כלל אך אהבתי את המשחק עם הגדלים והייתי שמחה שתהיה לי דמות ענקית בק"פ, הייתי הולכת עליו בתור הבחירה השלישית שלי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)