יום רביעי, 2 בינואר 2013

תחרות האיגלואים של הבלוג

שלום לכולם,
לשבת בבקשה!
אני מכריז על תחילת תחרות האיגלואים!
כמו שתחרות האיגלואים מתקיימת בקלאב פינגווין
היא תתקיים גם בבלוג
התחרות מתקיימת כך:
שלב ראשון:מצלמים תמונה של הבית שלכם 
או במצלמה או בתוכנה שנקראת photoscape
שלב שני:שולחים את תמונת הבית שלכם למייל שלי
davidved10@gmail.com
שלב שלוש:אני בוחר ביחד עם עצה
מחברי הבלוג את האיגלו הכי מעוצב
והכי יפה מבין כולם
שלב ארבע:האיגלו היפה והמוכשר ביותר
יופיע בדף חדש או בקישור חדש
בצד הבלוג שבו יופיע גם שמכם

שימו לב!:
מי שלא יודע לצלם את המסך שישלח לי
הודעה במייל שאתם רוצים להיפגש
איתי בקלאב פינגווין בביתכם
ואני אבוא ואצלם את האיגלו
המייל שלי:davidved10@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)