יום רביעי, 2 בינואר 2013

מאגר המפגשים של הבלוג בטיול פאפלים

שלום לכולם ושנה טובה!
אני מקווה שנהניתם במאגר בשנה שעברה
כי אנחנו חוזרים גם השנה במפגש חדש!
מפגש שנקרא טיול פאפלים
במפגש אנחנו כולנו נטייל עם הפאפלים שלנו
ברחבי העולם, נצטלם ונרקוד עם הפאפלים
בסוף כל אחד יוכל לשחק במשחק שהוא רוצה
עם הפאפל שלו אבל לא במשחק עצמו לדוגמא:
פאפל אדום-נלך למפרץ בו גולשים ונגלש כאילו על המים
פאפל סגול-נלך לריקודים ונרקוד איתו
הבנתם?אני מקווה שכן!
המפגש יהיה בנוי כך שהוא יהיה
כמו מסיבת הפאפלים בקלאב פינגווין.
אנחנו נטייל עם הפאפלים ונשחק איתם
משחקים אבל לא באמת משחקים
אלא רק את התחביב של הפאפל
בדיוק כמו שהראיתי בדוגמא למעלה!
כדאי להשאיר את הבלוג פתוח
ולרענן אותו לפעמים כי אני ארשום
איפה אנחנו נמצאים ומה אנחנו צריכים
לעשות אז מי שלא יודע מה לעשות
שייראה בבלוג.

עדכונים באמצע המפגש:
1.אנחנו מחכים בפלזה לכולם(אני עם פאפל לבן)
2.הולכים לחנות הפאפלים
3.עומדים על השטיח בחנות
4.בוחרים פאפל לשחק איתו
5.הולכים לחוף הים
6.נכנסנו לתוך המיגדלור
7.אנחנו במפרץ
8.באי הקטן
9.אנחנו בעיר
10.בבריכה
11.אנחנו באולם הריקודים
12.בראש המיגדלור
13.ביער
14.אנחנו במבצרי השלג
15.במאפיה
16.ביער
17.אנחנו במיחזור
18.אנחנו בבית שלי
סיימנו את המפגש! היה לי נעים מאוד
להיות איתכם ולשחק ולרקוד ולהצטלם
איתכם!נתראה במפגש הבא!

הפרטים למפגש:
יום רביעי 2.1.13
שעה:16:00
שרת:parka
אני מחכה לכולם בפלזה
אני אלבש ג'קט פאפלים וכובע פאפל כחול 
*מי שרוצה יכול לבוא בבגדי פאפלים כמוני
או אפילו תחפשות פאפל למי שיש
*רונן, שגילה ראשון על מה יהיה  המפגש
יצטלם איתי בנפרד עם הפאפלים של שנינו 
*כל התמונות יוצגו בבלוג
מקווה שתבואו ותהנו!

8 תגובות:

  1. אני רונן יבוא עם פאפל שחור השם שלי בקלאב פיינגווין זה RonenRonen57

    השבמחק
    תשובות
    1. וחליפה של דוגו אש

      מחק
    2. ולאפל היו אוזניות

      מחק
  2. טוב בסדר
    תבוא עם איזה פאפל שאתה רוצה
    זה לא משנה
    אנחנו נטייל איתם ונשחק איתם כמו
    במסיבת הפאפלים

    השבמחק
  3. בסוף האתי עם פאפל אדום

    השבמחק
  4. פאפל לבן סופי!

    השבמחק
  5. גם אני נהניתי מאוד!
    נתראה במפגש הבא!

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)