יום שני, 26 בנובמבר 2012

תחרות ידיעות הפינגווין-בקרוב!

שלום לכל הגולשים בבלוג,
אני מתכנן לכם תחרות שבה כולם יכולים להשתתף
אבל רצוי אלו שמכירים את הקלאב פינגווין
מהקארד ג'יטסו עד האיגלואים
ומהחוף עד לאי הקטן
כי זוהי תחרות שבה אתם תצטרכו לענות על שאלות
לא קלות מאז ועד עכשיו
את השאלות אני אכתוב בפוסט בכל יומיים שאלה
את התשובות תכתבו בתגובות ובגלל זה רצוי לכתוב את השם בכל פעם שאתה עונה
כי אני רושם נקודות
בכל יום ראשון אכתוב את הזוכים ואז הזוכים ורק הזוכים יענו על השאלות
ולבסוף אשקלל את הנקודות שלהם והכי ראשונים יישארו
לבסוף הם יתחרו ביחד בקלאב פינגווין באיזה משחק שהם רוצים
או בבלוג בשאלות לפי סקר שאני אערוך.
ואז מהתחרות ייבחר המנצח הגדול!

שימו לב!:התחרות יכולה להיערך חודש וכמה שבועות

6 תגובות:

  1. יכול להיות שאני ישתתף והשם שלי יהיה p אבל יכול להיות שאני לא כי אני נכנס לעוד מלא בלוגים על קלאב פינגווין (דרך אגב לאתר הזה הגעתי דרך הבלוג "סודות מקלאב פינגווין" שכתב עליך כמה מחמאות...) טוב זו תגובה קצת ארוכה וחנפנית (אין לי שום כוונה שתעשה לי פרוטקציות...). לא נורא.

    השבמחק
  2. אתה נמצא עכשיו באתר?

    השבמחק
  3. לצערי תוכל להשתתף בתחרות הזאת רק כשתורות המנהלים תיגמר
    עדיף לא לעשות כמה תחרויות ביחד זה סתם מכביד
    אם עושים תחרות אחת כולם משתפים פעולה ולא כל אחד לעצמו! -

    מנהלת הבלוג פינגווין בלוג - לורה

    השבמחק
    תשובות
    1. אה אוקי בסדר... אני חדש בבלוג ועוד לא ראיתי את התחרות המנהלים

      מחק
  4. אני מתכוון לעשות את התחרות אחרי התחרות שלך

    השבמחק
  5. אני לא ראיתי שהוא כתב עליי משהו

    השבמחק

תודה שהגבתם בפינגווין בלוג!
אם עוד לא הגבתם, אל תהססו להביע דעה, לתת ביקורת וכו'
שמרו על שפה נקייה בתגובתכם ;-)